IK op ART ROTTERDAM 4 t/m 8 februari 2015

ART ROTTERDAM 4 t/m 8 februari 2015

INTERSECTIONS
Binnenkort gaat Art Rotterdam van start. Dit jaar is de beurs uitgebreid met INTERSECTIONS, een nieuw segment voor non-profit projectruimtes in de voormalige werkplaats tegenover het hoofdgebouw van de Van Nelle Fabriek. Dit deel is bedoeld voor experimentele programmering zoals performance en installaties. Stichting IK neemt deel met een presentatie van JORIS VAN DE MOORTEL (BEL 1983), gastkunstenaar op het IK-eiland in 2010.

Joris toont de installatie Wax On (Rotter) die hij voor de ruimte en de gelegenheid heeft gemaakt. Op de openingsavond, woensdag 4 februari om 19.00 uur bent u van harte welkom om de performance Ur Gerauch Kammer Ensemble te zien en te beleven die door Joris samen met Jos Browne (guitar and box), Pat Browne (bas en drums) , Krist Torfs (drums) en Tommy Browne (guitar) vanuit deze installatie wordt uitgevoerd.

WE LIKE ART
Verder kunt u Stichting IK vinden met multiples van o.a. TANYA LONG en JEAN-MARC SPAANS op WE LIKE ART, de grote verkooptentoonstelling gericht op een nieuw publiek van potentiële kunstkopers. De presentatie van de werken, allemaal onder de € 1.500,- geprijsd, is in het Schiegebouw, tegenover de hoofdingang van Art Rotterdam. Dit deel van de beurs is gratis toegankelijk.

IK hoopt u in Rotterdam te ontmoeten!

ART ROTTERDAM
Van Nelle Fabriek
Van Nelle Weg 1
3044 BC Rotterdam

Er is volop parkeergelegenheid.

Voor meer informatie zie
www.artrotterdam.com